2016. július 9.

Egy éve kezdődött el a játék!

Drágáim! Hihetetlen számomra hogy repül az idő! Néhány napja tudatomra ébredtem és eszembe jutott, hogy tavaly júliusban fogant meg ennek a történetnek az alapja a fejemben, és bár csak hónapokkal később, decemberben nyitottam meg a blogot, ezt rengeteg előkészület előzte meg. Talán kellett is az a fél év, amíg csupán a fejemben élt, hogy teljesen kiforrja magát. Sajnos a hosszú idő ellenére nehezen haladok a fejezetekkel, de számomra hetek sem elegek egy olyan rész megírásához, amellyel teljesen elégedett vagyok és szabadidőben sem bővelkedem, amit írásra tudnék fordítani, de igyekszem és hálás vagyok a türelmetekért!
De nem csak azért tartozom köszönettel, hanem a rengeteg odaadásért is, amit mutattok felém! A támogatásotok nélkül kevésbé tudnám kitartóan csinálni! Számomra már az itt elért "siker" is hatalmas megtiszteltetés, és még egyszer köszönöm mindenkinek, aki az elmúlt egy/fél évben valami hozzátett a történethez:
- elsőként Violetnek, aki mellettem volt az elmúlt sok-sok évben és minden írásomat elolvasta, véleményt alkotott róla, videókat készített hozzájuk (Don't Speak) és sorolhatnám! Köszönöm, drága (meg azt is, hogy elviselsz minden helyzetben)! ♥
- majd nem szabad elfeledni Sam Row-ot se, aki megálmodta és elkészítette nekem ezt a tökéletes kinézetet, amely teljesen hozzám nőtt!
- külön hála Drusilla Edwardsnak és Adriana Solisnak, akik Facebookon keresztül is szívesen beszélgetnek velem és meg szeretnének jobba ismerni!
- illetve mindenkinek, aki valaha írt hozzászólást a történethez, név szerint: Maffiának, Tiziano Aiméenek, Delilah Florence Poolenak, és Still Lifenak, már egy kedves sorotokkal hatalmas öröömöt szereztetek!
- és nem utolsó sorban a legjobb barátnőmnek, Alexandrának, aki mindig, minden körülmények között támogat, lelket önt belém, ha kell! ♥

UI: Egy kis ajándékként megváltoztattam a karakterek menüpontot, érdemes vetni rá egy pillantást! 

Remélem még sok időt megél a történet egészen az epilógusig bezárólag! :)

Legyen szép nyaratok és igyekszem a fejezettel,
Skyler

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése